En period nu har det blivit många sena kvällar i stallet. Just nu är det packning av tävlingsskåpet och som vanligt så är det ett organiserat kaos när jag packar. Jag själv vet vart jag har alla saker men lägger dom lite överallt och då kan det ju se väldigt rörigt ut;p som tur är har jag en liten ”egen avdelning” i stallet så att alla andra inte behöver trampa i det:). imorgon åker vi iaf till Åby travet på meeting. Ska bli jätte roligt! Har hört att det ska vara jättebra där. Banan är bara några veckor gammal och det ska finnas tv i stallet där man kan kolla på tävlingarna som pågår på banan.

20120816-214259.jpg

20120816-214312.jpg
Lilla maskoten är med också:)

Det känns som om jag har mer eller mindre bott i bil och transport det senaste. Bara att tvätta och packa om och så är det nästa träning eller tävling. Men jag älskart!!
Dock inte att tvätta så mycket kanske:/ har två maskiner igång nu med skydd, lindor och schabrak.
Förra veckan kavlade vi till msv b, det var målet jag hade för denna terminen och det är ju kul att det klarades av så fort:)
När vi kommer hem från detta meetinget ska Freddie få ledigt i en vecka och bara få gå i hage och ta det lugnt, sen sättet vi igång igen och ska börja träna inför msv b. Rida igenom lite olika program för att testa och se vilket som passar oss bäst att börja med.

20120816-215931.jpg
Natti natti från mej och hästarna på hanaskede:)